Я ознайомилася з прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів. Навчилася створювати організаційну діаграму оцінювання, зробила 4 погааненькі слайди презентації. Чомусь не встигаю.
Діпгноз: явно занижена самооцінка. РЕуепт: терміново передивитись фільм "Самая обаятельная и привлекательная" та використовувати зранку і ввечері вправи з цього фільму. Щодо рефлексії: браво - перше речення починається зі слова "Я". Додайте емоцій та вражень. Щодо "не встигаю": ще раз повторюсь - з усіх учасників тренінгу ви маєте найбільший досвід роботи в проектах. Не бійтеся його використовувати. Це Ваша перевага над іншими менш досвідченими і обізнаними учасниками, а Ви чомусь зациклились на комп. технологіях. Це лише інструмент. І мені здалося, що в другий день Ви "не встигали" значно менше, ніж в перший. Так тримати! Успіхів! До речі, на мій коментар Ви можете написати свою відповідь. Чекаю.
Діпгноз: явно занижена самооцінка. РЕуепт: терміново передивитись фільм "Самая обаятельная и привлекательная" та використовувати зранку і ввечері вправи з цього фільму. Щодо рефлексії: браво - перше речення починається зі слова "Я". Додайте емоцій та вражень. Щодо "не встигаю": ще раз повторюсь - з усіх учасників тренінгу ви маєте найбільший досвід роботи в проектах. Не бійтеся його використовувати. Це Ваша перевага над іншими менш досвідченими і обізнаними учасниками, а Ви чомусь зациклились на комп. технологіях. Це лише інструмент. І мені здалося, що в другий день Ви "не встигали" значно менше, ніж в перший. Так тримати! Успіхів!
ОтветитьУдалитьДо речі, на мій коментар Ви можете написати свою відповідь. Чекаю.